Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Jong Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Dit seizoen hebben ze tijdens iedere interlandperiode een (besloten) oefenwedstrijd gespeeld

 

+1/-0

Oh ok. Ik kan me niet herinneren recent beelden van zo'n wedstrijd te hebben gezien. Het was onder Ten Hag volgens mij ook altijd tijdens interlandperiodes.

 

+1/-0

Jong Ajax tegen Jong AZ zitten kijken. Vreselijke wedstrijd, helemaal zoek gespeeld, MAAR:

Fitz-Jim speelde een ontzettend sterke wedstrijd. Heel volwassen, uitstekend in de passing. Beste Ajacied op het veld. Kwam een stuk sterker over dan de keren dat ik hem in het eerste heb zien spelen. Heeft zich echt ontwikkeld, zo lijkt het.

Als hij continu dit niveau kan halen, is hij wat mij betreft een serieuze optie om volgend seizoen voor een plek op het middenveld te strijden.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 13 mei 2024 om 07:08:

Jong Ajax tegen Jong AZ zitten kijken. Vreselijke wedstrijd, helemaal zoek gespeeld, MAAR:

Fitz-Jim speelde een ontzettend sterke wedstrijd. Heel volwassen, uitstekend in de passing. Beste Ajacied op het veld. Kwam een stuk sterker over dan de keren dat ik hem in het eerste heb zien spelen. Heeft zich echt ontwikkeld, zo lijkt het.

Als hij continu dit niveau kan halen, is hij wat mij betreft een serieuze optie om volgend seizoen voor een plek op het middenveld te strijden.


Op welke positie speelde Fitz-Jim?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 13 mei 2024 om 09:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 13 mei 2024 om 07:08:

Jong Ajax tegen Jong AZ zitten kijken. Vreselijke wedstrijd, helemaal zoek gespeeld, MAAR:

Fitz-Jim speelde een ontzettend sterke wedstrijd. Heel volwassen, uitstekend in de passing. Beste Ajacied op het veld. Kwam een stuk sterker over dan de keren dat ik hem in het eerste heb zien spelen. Heeft zich echt ontwikkeld, zo lijkt het.

Als hij continu dit niveau kan halen, is hij wat mij betreft een serieuze optie om volgend seizoen voor een plek op het middenveld te strijden.


Op welke positie speelde Fitz-Jim?


Op 8.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Ajax Forum » Jeugdopleiding » Jong Ajax